Kdo je madřice?

Kdo je madřice?

Zdravím všechny, kteří zabloudili na můj blog. Madřice – to jsem já. Madřice vznikla tak, že jsem stala matkou. A počeštěný název od slova mother (matka) je prostě po lašsky madřica, tak mi říká můj milý P. A tak vznikl nápad vytvořit blog o mě, o mých dětech, o vyzkoušených nápadech, a snad P. taky dovolí, také o něm.

Jsem maminka dvou holčiček. Dvou krásných a nejúžasnějších stvoření, které byly u mě v bříšku, pod srdcem. Ano, jsem maminka dvojčátek. I to byl impuls k tomu, abych začala psát. Ne proto, abych někomu dávala životní moudra a rady, ale abych ukázala, jak to u nás doma funguje. Abych třeba podpořila nastávající rodiče vícerčat, protože sama vím, jak jsem byla ze začátku ztracená. A taky se domnívám, že mít dvojčátka se jen tak někomu nepoštěstí. Právě proto bych se právě chtěla podělit o zážitky s nimi. Během těhotenství jsem hledala různá témata nejen o výchově, o dětech, dvojčatech atd. a tak se ta témata hezky na sebe nabalovala a nabalovala, až jsem přestala číst a začala načtené věci zkoušet. A tak tu napíšu i o nich. Přeji čtivé čtení, jestli to lze takto přát.

Komentáře